2010. október 29., péntek

Második nap - 2010.10.29

Első bejegyzés; 11:22
Ma,kissé megkésve értem a műterembe,mert ahogy manapság oly divatos szóval mondani szokták, bankoltam,vagyis befizettem a számlákat.De sebaj,mert számlák mindig lesznek,viszont ilyen gyönyörű napsütésből nem hinném,hogy sok kijutna már az idén,ezért inkább arra figyelek,és annak örülök szívből.Megajándékozott az ég ezzel mindannyiunkat.Megajándékozott bennünket utolsó lágy sugaraival,ez a késő októberi nap. Szeretem az őszt a maga melankóliájával,és első hidegeivel,sokak számára talán szomorú,de nekem az egyik kedves évszakom,nagyon inspiráló,ha átadom magam a hangulatának,nagyon ember,és lélek közeli,a természet pedig csodálatos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...