2010. október 30., szombat

Harmadik nap

Első bejegyzés 15:27

Szép a Duna parti sétány Vácott,ebben az őszi napsütésben..volt időm rá,hogy meggyőződjek róla,mert a nagy festési elán le is csillapodott,miután átnéztük tüzetesen a renoválandó felületeket,és konstatáltuk,hogy ez bizony néhány helyen kőművesért kiált,ezért átsoroltuk a jövő tavaszi munkák sorába.Viszont volt jó is a dologban,mert hazahoztam vagy húsz különböző méretű keretet,és felfedeztem egy hatalmas gyönyörű rámát is amit szintén elhozok...húúú milyen képet rittyentek majd abba...... Az elmúlás hangulata elér mindenkit.Úgy érzem némi magyarázatra szorul a hirtelen téma váltás.. Vannak az életemben,mint mindenkiében fontos,és fontosabb emberek,az első halmazba sokan tartoznak,de a másodikba csak nagyon kevesen,mert ők azok akik formálják a lelkem,a személyiségem,a művészetem,rengeteget adnak,ahogyan én is sokat adok magamból,a lelkemből,nekik. Néhány perce csak annak,hogy egy a "fontosabbak"közé tartozó embert "elveszítettem" csupán azért,mert szerinte  "ő" nem fér bele az életembe...Ezek azok a pillanatok amikor elgondolkodom,hogyan változik az ember körül az élet színpada,emberek bukkannak fel,és tűnek tova,van aki nyomot hagy,az életem útján,és lesz aki súlytalan tova libben...egyszer olvastam valahol az ember élete során néhány száz emberrel kerül szorosabb,vagy lazább kapcsolatba,és ezen emberek állandó jelleggel felbukkannak az újjászületések során történő megtestesüléseinkkor,hogy a szerepek megváltozásával,minden helyzetben kipróbálhassuk magunkat,majd az azokból nyert tapasztalataink által tökéletesedjünk,tapasztaljunk...Számomra az élet két nagy tanításra bontható.Kimondva egyszerű,de a megtanulásukhoz rengeteg időre,és még több bölcsességre  van szükség..Ez a két tanítás ami valójában egy,mivel azonos tőről fakadnak, a" Teljes elfogadás" és a "Teljes elengedés" A  Jóisten adott ma lehetőséget a  gyakorolásukra...

1 megjegyzés:

  1. A szépséges Duna-part sétány Vác különleges jellegzetessége.. Irigyellek, hogy ma ott voltál, nagyon szép napsütés volt...régebben én is tettem itt egy sétát, emlékszem, hogy csodáltam a vízi látványosságot...mint ahogyan 1764-ben Mária Terézia is, csak andalogtam és nézelődtem...nyár volt, ha jól emlékszem..

    VálaszTörlés

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...