2010. október 29., péntek

Negyedik bejegyzés; 19:52

Végre feltudtam rajzolni halványan az alakokat az alapozott vászonra. Egészen jó nap volt a mai,attól eltekintve,hogy a szeretett kamaszodó keresztlányomat valami félnótás fiú osztálytársa se szó se beszéd,fejbe vágta egy székkel,állítólag mert éppen olyan hangulata volt. Félelmetes! Kifogásként nehéz családi helyzetére hivatkozott,ha őszinte akarok lenni erre azért ökölbe szorult a lábfejem.... Tehát akinek baja van otthon,az nyugodtan hivatkozzon arra,és azután bármit tehet nem kell számolnia a következményekkel...? Hajrá valóság 'sóóók,hajrá nihilista filmek.Csak így tovább,simítsa ki a mostani nemzedék az utánunk jövő generációk agytekervényeit..Aztán később pisloghatunk kifelé a fejünkből bután,mikor manifesztálódik "áldásos" akna munkánk gyümölcse..Lesz-e jogunk akkor megkérdezni,"hogyan és miként lett ilyen a világ..? Zéró erkölcs,és még kevesebb emberség.. Ha ez a cél,akkor jó az irány,de él még bennem a remény,hogy egyre többen lesznek azok akik időben ráeszmélnek,hogy merre visz a jelen útja,és tesznek/teszünk azért,hogy letérjünk róla. Merre kellene menni? Nos azt nem tudom,de,hogy nem a mostani irányba abban biztos vagyok. Talán újra fel kellene fedezni az igazi alapértékeket,amik jelenleg elcsépelt frázisoknak tűnhetnek,és tűnik is sokak szemében.Úgymint család,és szeretet,tisztelet,valódi tudásalapú nemzet,ami nem kizáró oka egy nagyobb egységbe való tartozásnak... De miért is fantáziálok,és legfőképpen,miért is politizálok,amikor nekem nem ez a dolgom ezt meghagyom azoknak akik azt hiszik értenek hozzá,legyen az övék. Én csak egy szebb,békésebb,kiszámíthatóbb világot szeretnék,több empátiával,és több tisztelettel megtöltve...Szerintetek ez nagy kérés? Ehh spongyát rá,inkább feltöltöm,hogy is állok jelenleg ezzel a képpel... Tehát meg vannak az alakok,és vékonyan fel vittem őket a vászonra árnyékhatárokkal együtt.Holnap hagyom,mert egy galériát megyek Vácra festeni,de vasárnap folytatom,akkor kezdek bele a háttérbe..

1 megjegyzés:

  1. Nem lenne nagy kérés, és nem takarhatjuk be spongyával e kérdést, mert akkor végünk...mert sokan vágynak "egy szebb, békésebb, kiszámíthatóbb" életre, de vajon ezt mindenki egyformán érzi is, hogy mit takar ez a vágyunk? Mit kellene érte tennünk, hogy megvalósuljon?
    Én amondó vagyok a Szeretet sokmindenben segíthet...A Szeretet olyan erő Zoltán, mellyel minden véghez vihető...mely Egységet, biztonságot tud teremteni...és fordítva is igaz, az Egységből fakad a Szeretet és vele együtt cseperedik fel bennünk a jóság...az empátia, és hogy a másik ember is fontos, nem csak én...
    Ha ezeket meg tudnánk tanulni, akkor "szebb, békésebb, kiszámíthatóbb" életet élhetnénk...(szerintem!)

    VálaszTörlés

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...