2010. november 11., csütörtök

2010.11.11

Első bejegyzés 15:47

Jól esik kicsit megpihenni. Muszáj, mivel  a huzamosabb idejű alkotó folyamat után, hajlamos vagyok nem meglátni alapvető anomáliákat a készülő alkotáson. Így pihenésképpen írok néhány sort.

Tegnap reggel óta festek, néhány óra alvás beiktatásával. A készülő képpel kapcsolatban nem is a festem szó a legmegfelelőbb, sokkal helytállóbb a birkózom vele. A munka folyamatában már most kijelenthetem, hogy eddigi életem legnehezebb képe a most készülő. Magam sem hinném el, ha nem látnám, ha nem én festeném minden centiméterét, lassan jobban ismerve,(kis túlzással) mint önmagam, hogy milyen hatalmas szellemi munka, és mennyire felégeti a tartalékaimat.
Viszont kevés dolog van a világon ami akkora örömet tudna adni, mint az, amikor  látom valami születését, valamiét ami addig nem volt jelen. Azt ahogyan alakot ölt és színbe öltözik, a vízió....Na de nem is szaporítom tovább a szót, vissza megyek az állványhoz és beszéljen most inkább az ecset....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...