2010. november 26., péntek

2010.11.26

Első bejegyzés- 10:51


Régen nem írtam, pedig lett volna miről, de mégsem volt lelkierőm leülni a géphez írni.Napokkal ezelőtt elkészültem az "Anyák imája... az imák földjén" című alkotással, és már a következőkbe fogtam bele.. Mégis érzéseimben, zamatában az iménti képben vagyok még lelkileg. Nagyon sokat kivett a készülő kép belőlem, és mégis furcsa mód többet adott  vissza lelkileg. Most, hogy napok óta nézem a kész alkotást szinte hihetetlen a számomra az idő nagysága amíg elkészült.. Megváltoztatott a kép, még nem tudom mik is ezek a változások, még nem tisztult le bennem, csak azt érzem megváltoztam, mássá lettem.. Érdekes dolog, hogy egy gondolat szellemi eszenciája, fizikailag manifesztálódva hatással van arra aki a gondolatot formákká fogalmazta, alakokba oltotta. Bízom benne, másokra is hatást gyakorol majd.. Először nyilvánosan itt mutatom meg, és döntse el mindenki magában, hogy sikerült e valamit adnom ezzel az alkotással a világnak..

2 megjegyzés:

  1. kedves Zoltán!
    Sok mindent írhatnék a képed láttán, ezer és ezer gondolatot hozott elő bennem...de csak annyit írok: az ISTEN ÁLDJON MEG EZÉRT A KÉPÉRT...!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kedves Klári. Nagyon jó érzés volt megfesteni.... Köszönöm szavaid.

    VálaszTörlés

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...