2010. november 11., csütörtök

Második bejegyzés 19:54

Úgy érzem mára mindent ki vett belőlem a munkám, és én mindent kiadtam magamból amit akartam és amit bírtam.
A mai nap folyamán első alkalommal eszek néhány falatot, mert érzem a test megköveteli azt ami az övé, végülis üzemanyag nélkül semmi nem működik;)
Nem tudom honnan, miért, de arra gondoltam, hogy milyen jó lenne ha esne a hó...amikor itt van akkor nagyon tudom utálni  a járulékos munkákat ami egyenes velejárója, a havazásnak de mégis most nagyon tetszene...illene a hangulatomhoz.. A műteremben ég a tűz..van ebben valami nyugodt, és fenséges..örömmel tölt el a békessége, és a jól végzett munka elégedettsége. Jól érzem magam. Nem lehet túl emelkedett az ahogyan jelenleg írok, viszont őszintén szólva semmi gondolatom nincs, és ez most jó. Nem baj az amikor kicsit megpihen az elme. Jó most "csak" úgy lenni, zenét hallgatni, szeretni az életet. Lehet, sőt biztos..keresek egy jó könyvet és belebújok...igen ezt fogom tenni. De azért mellékelem, a mai munkám eredményét. Jó éjszakát mindenkinek, békés álmokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...