2013. szeptember 2., hétfő



             A visszaszámlálás elkezdődött

           - VisszaszámlálásKezdet:
                2013 Szeptember 2.


            -Visszaszámlálás Vége
             2015 Augusztus 20-a környéke.



A visszaszámlálás megkezdődött.
 Megismételtem a címben szereplő mondatot. Az ismétlés oka a megerősítés. Megerősítem magam az előttem álló és magam elé tett feladat nagyságához és az általa támasztott kihívásokkal szemben. A mai napon megtettem az első lépést egy újabb hatalmas alkotáshoz vezető úton.
A mai napon magammal hoztam Egerbe a leendő alkotás 1:4 arányú vásznát amelyen kicsiben (1.85m x 3 m) létrehozom még az idén a kevesebb, mint két év múlva bemutatásra kerülő, eddigi életem és valószínűleg a hátralévő életem legnagyobb és témailag legmonumentálisabb alkotását. Egy olyan témát készülök feldolgozni amelynek szellemiségére (most a legtisztább szellemiségről beszélek) igen nagy szüksége van ma Hazánknak. Egy olyan témát készülök feldolgozni, amelyet eddig soha senki nem dolgozott fel. Egy olyan utat szándékozom bejárni, olyan útra léptem ma amelyen még ebben a témában festőként soha senki nem taposott. Nem vagyok bátortalan ahhoz, hogy bevalljam félek a feladat nagysága és az idő rövidsége miatt, de ez a félelem lesz a legnagyobb hajtóerőm, ahhoz, hogy magamnak bebizonyítsam a lehetetlen egyszerűen nem létezik. Remélem sokaknak fog ez a tett és a kész alkotás majdan erőt és reményt adni. Vannak akik, egyszerűen nem értik azt, hogyan vághatok bele egy ekkora feladatba most amikor magamnak is megvannak a nehézségeim, akár lelkiek, akár anyagiak (mint oly sokaknak ebben a keserű világban) nekik azt üzenem, ha nem tudunk hinni tetteinkben, ha nem tudunk hinni a sorsunkban, ha nem vagyunk már képesek hinni a reményben, szinte már nem is élünk. A ma nehézségei fogják megszülni a holnap hőseit, ahogyan régen is.Ma már senki nem emlékszik és nem tud arról, hogy hajdanán milyen nehézségeket kellett legyűrni azoknak az embereknek akiknek az örökségére épült a jelenünk, nem tudja senki, mert azok akik ezeket a csodákat létrehozták nem gondolkodtak a jövőn, csak a jelenben élve alkottak a jövőnek és így voltak hatalmas dolgokra képesek. Nem magamról beszélek amikor ezen emberekről beszélek még párhuzamot sincs bátorságom vonni közöttük és magam között, de még amikor hőst említek, akkor sem magamról szólok. Mert ki is ma az igazi hős? Az aki gyereket nevel sokszor erején felül megadva mindent a felnövő generációnak,hős az aki önmagát legyőzve nap nap után talpon tud maradni..Én nem vagyok hős. Sőt magamat még követendőnek sem tartom, nemhogy hősnek. Nekem csak feladatom van. Feladat amiért ide jöttem erre a világra ezért nem vagyok hős és nem is leszek, mert nem teszek mást csak megoldom azt a feladatot amit egyedül csak rám bíztak és senki másra! Velem ez a célja az égnek...De mindenki céllal jött erre a földre, viszont az mindenkinek más és más. Magam  talán szerencsésebb vagyok, mert ezt a célt már kristálytisztán látom.
Ehhez a célhoz tettem ma meg az első lépést s, hogy mi történik majd az utolsó lépés megtétele után a majdani kész alkotással...Nos azt Rátok fogom bízni..Rátok akik ezt a Nemzetet alkotjátok. Rátok fogom bízni, mert Nektek és Értetek fog elkészülni az Alkotás. Nektek, mert a  Magyar Nemzetnek fogom felajánlani ezt a monumentális képet. Azt a képet, amely a Magyarság legszebb, legnemesebb imáját fogja színekbe oltva elétek tárni.

A Himnuszt.

A "Megfestett Himnusz"-t amelyen a nemzet imája lesz megfestve elsőtől az utolsó soráig, felölelve az elmúlt ezredévet, az emelkedéseket és bukásokat végig követve minden ecsetvonásában a mindenkoron és minden korban fennmaradt Nemzet erejét, bátorságát ami még ezer évig fenntartja továbbra is.
Ahogy a mondás is tartja..a múlt már történelem, a jövő még rejtelem..előttem is rejtelem, hogy milyen úton fog megszületni ez az alkotás, mivel jelenleg senki nem áll ezen feladat mögött anyagilag, de hiszek abban, hogy a feladatot azért kapjuk az égtől, hogy megoldjuk és én minden erőmmel megteszem azt amit kell, megteszem, ha kell erőmön felül, hogy ez az alkotás a megadott időre készen álljon Nektek, a Ti dicsőségetekre a Magyarokéra. Az őseim tiszteletére, a nagyapám és a dédszüleim, a családom és barátaim tiszteletére. Ajánlva mindenkinek aki formált életem során. Ajánlva minden Magyarnak éljen bárhol is a világ távoli sarkában, hogy érezze meg mindenki ebben a kis hazában, mit jelent magyarnak lenni és ajánlom minden nem magyarnak, hogy megismerjék ennek a kis nemzetnek az erejét, megértse a szellemiségét. Tudom ezek most nagy szavaknak tűnhetnek, de maga a feladat sem kisebb, ahogyan a kész alkotás leendő mérete sem nevezhető szokványosnak. Amikor elkészül a kép, 7 méter x 13 méternyi vászonra festve fogja hirdetni a világban azt, hogy itt vagyunk, élünk és itt maradunk. Maradunk mert oly sokat adtunk már a világnak mi Magyarok és cserébe szinte semmit nem kértünk. Jómagam is adni szeretnék ehhez a sok cselekedethez egy apró szilánknyit amikor az utolsó ecsetvonással aláírva a Nemzet javára ajánlom a "Megfestett Himnusz" címet viselő majdani alkotásom. Felajánlom, hogy mindenkié legyen. Legyen azoké akik egy kicsit is fogékonyak arra ha valamiért a szellem harcolt meg, ha kellett erején felül és azt a test tíz körmével kaparta elő a semmiből, valamivé.

A visszaszámlálás elkezdődött. tartsatok velem és adjatok erőt ezen az úton velem és mellettem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...