2010. október 28., csütörtök

Harmadik bejegyzés:  18:39
Lassan haladok a kitűzött cél felé....Valóban lassan.
Leszállt az est,és szinte semmi nem látszik abból amit csináltam,pedig isten 'uccse,hosszasan könyörögtem a festékeknek,hogy helyezzék el magukat a megfelelő helyén a vászonnak,de nem tették,és őszinte leszek én sem..Mea culpa. Ez nem az én napom volt,de néha pihenni is kell. Inkább zenét hallgatok,és lélekben festek..Többször feltették,már a kérdést,hogyan születik a kép,és meddig készül egy alkotás? Valójában él egyfajta rossz,helyesebben téves elképzelés az emberekben.Sokan azt hiszik,csak az az igazi,és értéket hordozó alkotás amely hetek,hónapok,esetleg évek hosszú során készül el,van ebben is igazság,de abban is,hogy semmivel nem értéktelenebb valami,mert napok,esetleg órák alatt készül el,mivel az amit senki nem lát,az az,hogy a művész hetekig,hónapokig,esetleg évekig dédelgeti magában a Témát,a Témáját.Ízlelgeti,fényeiben,színeiben, látja a szemében minden mozzanatát,és amikor már jobban ismeri önmagánál is,akkor,és csakis is akkor vászonra robbantja a lelke egy darabját. S minek után fejben számtalanszor megfestette,már csak a fizikai környezet az ami meghatározza a készítés időtartamát,ami ha két óra,vagy csak 50 perc,esetleg 2 hét,akkor is teljes alkotásnak felel meg..



Hoppá emelkedett gondolataim közepette megcsörrent az elektronikus póráz,a mobil,ami ugyebár a szükséges rossz,és egy kedves barátom (számítógépes guru) felhívta a figyelmemet,arra az általa apróságnak tartott tényre,hogy bármikor összeomolhat a munka laptopom,mert valamit elfelejtett telepíteni rá a napokban. Szerinte apróság...Végül is,...majd szólok én is a gyűjtőimnek,és azoknak aki megtisztelnek azzal,hogy hazaviszik az alkotásaimat "Bocs,hogy este hívlak,de szeretném tudatni veled,véletlenül kihagytam a festékből a kőtőanyagot,és rossz felületre kentem a festéket ezért nézd meg kérlek,van még képed,vagy már teljesen lemászott a vászonról,és ott fekszik a szőnyegeden...? Kösziii... ÁÁÁÁÁÁÁ komolyan mondom,országomat adnám egy hét nyugalomért. Megyek is lepihenni mára....És majd holnap......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...