2012. február 2., csütörtök

2012.02.02 Lesújtó..

Lesújtó hol tart ma a művészeti oktatás a "művészképzés" jelen pillanatban ebben az országban. Akkora bűnöket követnek el hozzá nem értők, kontárok, hogy az rövid időn belül helyrehozhatatlanná fog válni. Mindezt teszik nagyképűen, bután fölénnyel. Döbbenet!!!!!! Ma egy tanítványom aki egy itthoni "művészképzőben" múlatja napjait, bejelentett a "rajztanárának, hogy nem fog többet olyan tanárhoz járni aki csak a pénzét viszi, de nem ad cserébe semmit". Olyannyira nem adott neki semmit, hogy miután elkezdtem vele foglalkozni döbbentem vettem tudomásul, még az alapfogalmakkal sincs tisztába, nemhogy a rajzolás alapfogásaival (3 év állítólagos szakirányú képzés után). Miután a tanerő megkérdezte, hogy az új "tanára" mit tanít (ez vagyok én) azt válaszolta az illető "az alapokkal kezdtünk, forgástestek geometriai ábrázolás, anyagismeret...Művészettörténet" erre a válasza az ominózus pénzért remegő tanárfélének. "Azok fölösleges dolgok az alapokra semmi szükség....." Gondolom nem kell külön kommentár az utolsó mondathoz.. Ez van ma itt ebben az országban és ez "csak" művészképzés. Bele sem merek gondolni abba, hogy mi van ha sokkal felelősebb szakmák/hivatások nebulóit is ezen metódus szerint oktatják..... Reménykedem nem így van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...