2010. november 16., kedd

2010.11.16

Első bejegyzés 17:51

Eddig a percig nem volt miről írnom, mivel nem ismételhetem örökké azt, hogy dolgozom...De az imént történt valami. Valami ami egyszerre megdöbbentett, és megborzongatott. Ez a valami, egy néhány hete készült fotó.... Történt ugyanis, hogy szortíroztam a képeimet, amelyek között volt olyan is amelyet csak azért fotóztam, hogy teszteljem az akkor új fényképezőgépemet. A teszt abban állt, hogy hosszú zárnyitási sebességnél, (64 blend) mi az a a minimális fényerő, amely még aránylag elfogadható minőséget ad a fotónak. Hozzátartozik a történethez amikor ez a kép készült el spalettáztam az ablakokat,(félhomály volt, az időpont valamikor késő délután) vakut pedig egyáltalán nem használok,( viszont az itt látható fotón egy fotó programmal megemeltem a fényerőt, mert szerettem volna jobban látni mit is nézek...) ennyi a változtatás a képen egyébként teljesen eredeti... Na szerintetek mi ez a kép bal oldalán? Tényleg szeretném tudni, mivel én nem tudom.... Íme a kép. (Második képen az eredeti fényviszonyokkal....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Elkészült egy újabb "Hogyan készült" videó, amelyben látható, hogy miként készítettem el "Ádám és Éva - A Paradicsom elvesz...